جمعه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۹:۴۱
۰ نفر

ایندی‌یانا: علاقه وافر یک قاچاقچی به همبرگر موجب دستگیری او شد

این مرد جوان که در حال فروش مواد مخدر در یکی از خیابان‌ها بود، توجه پلیس را جلب کرد و پلیس به تعقیبش پراخت. این مرد هم با سرعت شروع به رانندگی در خیابان‌ها کرد و بیش از نیم ساعت این تعقیب و گریز پلیسی ادامه داشت تا اینکه بالاخره طاقتش در برابر تحمل گرسنگی به پایان رسید و جلوی یک رستوران توقف کرد.

او از خودرو پیاده شد و یک همبرگر سفارش داد و در همین لحظه ماموران پلیس هم سر رسیدند. این مرد پس از دستگیری گفت: می دانستم که دستگیر خواهم شد و مدتی در زندان می‌مانم به همین دلیل تصمیم گرفتم گرسنگی‌ام را با خوردن یک همبرگر که غذای محبوبم است، رفع کنم.

اشتباه در جراحی

میشیگان: در دنیایی که هر روز علم و تکنولوژی در حال پیشرفت است، بروز اشتباهات پیش پا افتاده توسط پزشکان بسیار نگران کننده است؛ در حالی که در گذشته به دلیل موجود نبودن امکانات کافی، اشتباهاتی حین جراحی اعضای بیماران صورت می‌گرفت.

اخیرا یک جراح با وجود در دسترس بودن انواع عکس و اسکن از فک بیمارش، قسمت دیگری از دهان او را که به هیچ وجه دچار بیماری نبود جراحی کرد. این پزشک برای بیمارش نوعی بیماری لثه تشخیص داده بود اما هنگامی که بیمار به اتاق عمل رفت به جای لثه، قسمت دیگری از دهانش را جراحی کرد.

این پزشک پس از بیرون آمدن از اتاق عمل از نتیجه کارش ابراز رضایت کرد. اما چند ساعت بعد باز هم علائم سابق بیماری در دهان بیمار ایجاد شد و با بررسی بیشتر مشخص شد که پزشک دچار اشتباه شده است. گفتنی است، این بیمار قصد دارد از این پزشک غرامت سنگینی بگیرد.

جریمه فداکاری پدرانه

فلوریدا: مردی که برای رساندن پسرش به مسابقات تنیس از هواپیمای شخصی استفاده کرده بود به 18 ماه حبس محکوم شد. این مرد که علاقه زیادی به پسر 12 ساله‌اش داشت برای اینکه بتواند در آخرین ساعات پسر خود را به مسابقات تنیس که در شهر دیگری برگزار می‌شد برساند، هواپیمای شخصی‌اش را به پرواز درآورد و آن را در یک زمین گلف در نزدیکی محل مسابقه به زمین نشاند. پس از فرود هواپیما پلیس این مرد را دستگیر کرد.

او در توجیه اقدام خطرناکش گفت که پسرش خیلی عجله داشته و با توجه به ترافیک خیابان‌ها نمی‌توانست به موقع به فرودگاه برسد، برای همین از هواپیمای شخصی استفاده کرده است.

اما قاضی دادگاه اعلام کرد که فرود در زمین گلف آن هم بدون اعلام قبلی تهدیدی برای جان دیگران بوده است و این پدر فداکار باید به زندان برود. البته در جریان این فرود عجیب به کسی آسیب نرسید و پسر هم نتوانست به مسابقه برسد.

مسمومیت با بوی غذای فاسد

سن‌خوزه: بوی آزاردهنده‌ای که از غذا‌های مانده و فاسدشده به مشام می‌رسید، موجب شد که 7 نفر راهی بیمارستان شوند. ماجرا از این قرار بود که ساکن یکی از آپارتمان‌ها مدت زیادی در سفر بود و پس از بازگشت تصمیم گرفت یخچال خانه‌اش را تمیز کند.

او همه غذا‌های فاسد شده و بد بو را از خانه‌اش بیرون برد و در راهروی ساختمان چید تا بتواند یخچال را با اسپری‌های مخصوص تمیز کند. اما ترکیب بوی این اسپری‌ها با بوی بدی که غذا‌های فاسد شده داشتند، موجب شد که همسایگان با پلیس تماس بگیرند.

پلیس پس از حضور در محل 7 نفر از ساکنان را که به دلیل استشمام این بوی بد دچار سرگیجه و تهوع شده بودند به بیمارستان انتقال داد.

نکته قابل توجه این است که برای زنی که در حال تمیز کردن یخچالش بود هیچ مشکلی پیش نیامد چون او به دلیل آلرژی نمی‌توانست هیچ بویی را استشمام کند.

کد خبر 81402

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز